Generelle oplysninger

Velkommen til Bloomade!
Disse handelsbetingelser beskriver regler og reguleringer for brugen af ​​Bloomades hjemmeside.

1. Bloomades kontaktoplysninger:  

Adresse: Richard Mortensens Vej 58C
2300 København S
E- mail adresse: contact@bloomade.dk
Telefonnummer: +4550296553
CVR. nr.: 39539497

Ved at du foretager køb via denne hjemmeside antager vi, at du accepterer vores handelsbetingelser fuldt ud. Fortsæt ikke med at benytte Bloomades hjemmeside, hvis ikke du accepterer gældende vilkår og handelsbetingelser som er angivet på denne side.

2. Betaling

Bloomade anvender Paypal og betalingskort som betalingsløsning. Betalingen bliver først hævet fra din konto, når varen afsendes.  Alle oplysninger og data vedrørende din betaling sendes krypteret via SSL til paypal og er aldrig tilgængelige for Bloomades ejere eller ansatte.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

3. Levering

Bloomade tilbyder følgende former for levering:

GLS – levering til nærmeste Parcel Shop – 40DKK
GLS – levering til den angivende adresse – 60DKK

Leveringstiden må forventes at være på 2-3 arbejdsdage. 

Hvis du køber for mere end 399DKK inkl. moms, er leveringen gratis. (Dette dækker GLS – uden distribution).
Bemærk venligst, at vi ikke kan levere varerne internationalt.

​4. Retur og tilbagebetale

Tak fordi du har købt på Bloomade.

Vi ved i Bloomade, at du kan ændre dit sind, så de fleste varer kan returneres inden for en 30 dages periode, som starter fra dagen efter modtagelsen af ​​din ordre. For at fortsætte eventuelle afkast / aflysninger skal du kontakte vores kundeservice.

Ret venligst varerne til os senest 14 dage efter din meddelelse til følgende adresse:

Bloomade Olga Cirocka
Richard Mortensens Vej 58C
2300 København S

Dine penge til varerne vil blive refunderet senest 14 hverdage efter, at vi modtager din pakke. Forsendelsesomkostninger skal dækkes af kunden. Returnerede genstande skal være i den originale emballage og skal være ubrugte. Hvis den returnerede vare er åben og brugt, kan vi opkræve yderligere gebyrer.

Hvis du finder produkter i din ordre beskadiget eller dysfunktionelt, har du 30 dage til at returnere disse produkter og få en refusion eller en erstatning. Denne periode starter fra den dag, du modtager ordren. For at rapportere eventuelle skader eller dysfunktioner skal du kontakte Bloomade. Vi kan kræve yderligere beviser, såsom fotografering, som vil understøtte den påståede skade eller dysfunktion.

Vi behandler dit krav hurtigst muligt. Du kan hente returformular her. Vi anbefaler at kontakte os for at få hjælp, hvis du oplever problemer modtage eller returnere vores produkter.

​5. Klager

Hvis du ønsker at klage over et produkt købt hos Bloomade.dk, er du som kunde velkommen til at kontakte vores kundeservice. Kundeservice kan begge kontaktes via email contact@bloomade.dk

0